Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Η πρώτη μας φορά

Ερωτικές Ιστορίες - Με συνάντησε έξω από τον σταθμό του Μετρό στο Μεταξουργείο. Πήγαμε σπίτι του... Μόνοι μας... Τότε ήταν που όλα άρχισαν να παίρνουν μια διαφορετική τροπή. Ήξερα ότι με ήθελε και τον ήθελα. Περίμενα όμως να κάνει το πρώτο βήμα...
Διάβαζα άστοχα τα βιβλία στην βιβλιοθήκη του και περίμενα μια κίνησή του.. δεν την έκανε διότι όσο να ‘ναι την πρώτη φορά νιώθεις αμηχανία...

Καθίσαμε στο κρεβατάκι μας και τα λέγαμε μέχρι που ήρθαμε πιο κοντά ο ένας στον άλλο. Έπεσε το πρώτο φιλί όλο πάθος και συνέχισαν τα επόμενα. Με φίλαγε με ένα έντονο αισθησιασμό και μου έδειχνε ότι ήθελε να με κάνει δική του. Άρχισε το γλυκό ταξίδι της εξερεύνησης πρώτα πάνω απ' τα ρούχα. Άγγιζε το κορμί μου και ένοιωθα ρίγος στην ραχοκοκαλιά μου, διότι ήξερα το τι θα επακολουθήσει. Με φίλαγε ενώ παράλληλα είχε τα χέρια μου στο στήθος μου. Προχώραγε και προς το μουνάκι μου και ένιωθα την πίεση του χεριού του στον καβάλο μου. Ήθελε να κάνει πρώτα μια εξωτερική αναγνώριση...

Καθώς με φιλούσε απαλά στο λαιμό τα χέρια του κυλίσανε μέσα απ' την μπλούζα μου και χάιδευαν τις ρώγες μου που απ' ώρα ήταν πολύ ερεθισμένες. Μου είχε βγάλει την μπλούζα και έμεινα με το σουτιέν μόνο. Έγλυφε το στήθος μου καθώς τα χεράκι του άγγιζε το μουνάκι μου πάνω απ' το παντελόνι μου.

Αφού συνεχίστηκε αυτό για πολύ ώρα δεν άντεξα και του είπα ότι δεν ήμουν αδιάθετη και πως θα μπορούσε να προχωρήσει σε κάτι περισσότερο (απλά ήταν οι μέρες που γνώριζε ότι κανονικά θα ήμουν αδιάθετη γι' αυτό δεν προχώραγε στο χάιδεμα του γυμνού μου μουνιού).

Ήταν κάτι που δεν το περίμενε και αμέσως μου έβγαλε το παντελόνι και το βρακάκι που φορούσα. Είχαμε ανάψει και οι δυο πάρα πολύ ενώ πολύ περισσότερο ο Αλέξανδρος διότι δεν το περίμενε να μπορέσει να με κάνει δική του για πρώτη φορά...

Άρχισε πολύ σχολαστικά να χαϊδεύει το γυμνό μου μουνάκι και να μου βάζει για αρχή ένα δάκτυλο μέσα μου για να νιώσει την υγρασία μου… κατέβηκε πολύ χαμηλά και άρχισε να με γλύφει για πολλή ώρα μέχρι που να μην αντέχω άλλο και να παρακαλάω να μπει μέσα μου και να νιώσω πόσο πολύ με θέλει, πόσο ποθεί να γίνουμε ένα μαζί...

Δεν άργησε πολύ και ένιωσα το μουνάκι μου να έχει μέσα κάτι καυτό και πολύ σκληρό, να μπαίνει μέσα βαθειά με πολλή αγάπη, στοργή έρωτα και πάθος... Ήταν το μωρό μου που έμπαινε μέσα μου και από τότε γίναμε ένα σώμα και ψυχή.

Ο πούτσος του σκληρός και καυτός έμπαινε αργά και βασανιστικά μέσα στο μουνάκι μου… Σε λίγο άρχισε να γίνεται πιο βίαιος. Ο πούτσος του έμπαινε πιο γρήγορα και το μουνάκι μου δεν άντεχε άλλο… ήθελε να εκραγεί!
Άρχισα να φωνάζω:

- Αααααααααααααχ!!! Πάρε με δυνατά!!! Πιο δυνατά! Σκίσε το μουνάκι που σε θέλει σαν τρελό!!! Ααααααααχ!!! Ναι! Ναι!!! Έτσι!!! Πιο δυνατά!!

Με φιλούσε παντού καθώς ένιωθα να διεισδύει έντονα και βαθειά μέσα μου… είχε ρυθμό και πάθος. Ήξερε τι ήθελα, και έφτασα σε σημείο να δαγκώσω και τα χείλη μου πολύ δυνατά.
Δεν άργησε όλο αυτό να μας κάνει να τελειώσουμε και ένιωσα το ρυάκι από το σπέρμα του πηκτό στην κοιλίτσα μου να με καίει... Ήταν η πρώτη μας φορά.

Όλο το υπόλοιπο απόγευμα την βγάλαμε με αγκαλίτσες και φιλάκια αλλά και με ακόμη ένα γύρο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: